Καλωσορίσατε στην σελίδα μας! | contact@deok.org.cy | 77772070
ΤΑΜΕΙΟ ΠΡΟΝΟΙΑΣ | | |
Το Τμήμα Εργαζόμενων Καταναλωτών ΔΕΟΚ (ΤΕΚ) δημιουργήθηκε το 2002 με στόχο την ενημέρωση προώθηση και υπεράσπιση των συμφερόντων και των δικαιωμάτων τω εργαζόμενων καταναλωτών.
Η τελευταία δεκαετία χαρακτηρίζεται από εξελίξεις οι οποίες οδήγησαν σε ένα διαφοροποιημένο καταναλωτικό περιβάλλον και σε έξαρση της ακρίβειας και της αισχροκέρδειας.
Η ένταξη της Κύπρου στην Ε.Ε και η ελευθεροποίηση της αγοράς και των τιμών χωρίς επαρκή λειτουργία του ανταγωνισμού και των εποπτικών μηχανισμών του κράτους οδήγησαν σε στρεβλώσεις και παθογένειες του καταναλωτικού προτύπου με αρνητικές επιπτώσεις σε βάρος του καταναλωτή.
Κυρίαρχος στόχος του ΤΕΚ ΔΕΟΚ είναι η προστασία και η ενίσχυση του βιοτικού επιπέδου των εργαζομένων μέσα από διεκδίκηση και κατοχύρωση ουσιωδών καταναλωτικών δικαιωμάτων. Προς την κατεύθυνση αυτή έχει ενσωματώσει βασικούς άξονες διεκδίκησης και θέσεις στις γενικότερες πολιτικές και δράσεις της ομοσπονδίας. Το ΤΕΚ παρεμβαίνει αποφασιστικά σε όλα τα θεσμικά κέντρα εξουσίας είτε αυτά αφορούν την κυβέρνηση είτε αφορούν το κοινοβούλιο για την κατάργηση του ολιγοπωλίων και των καρτέλ για έλεγχο της ποιότητας και των τιμών βασικών καταναλωτικών προϊόντων για μείωση αδικαιολόγητων φορολογικών επιβαρύνσεων και ομαλή λειτουργία της αγοράς.
Το ΤΕΚ συμμετέχει στην Συμβουλευτική Επιτροπή Καταναλωτών και διοργανώνει επιμορφωτικά σεμινάρια για τα δικαιώματα των εργαζομένων καταναλωτών. Επιπρόσθετα ενημερώνει και καθοδηγεί υπεύθυνα τους εργαζόμενους και τις εργαζόμενες για την διεκδίκηση και διασφάλιση των καταναλωτικών τους δικαιωμάτων.
Ειδικότερα το ΤΕΚ ιεραρχεί ψηλά στις προτεραιότητες του προβάλλει και διεκδικεί τα ακόλουθα μέτρα:
Το ΤΕΚ καλεί τους καταναλωτές να αξιοποιούν τις τηλεφωνικές γραμμές καθώς και τον επαγγελματικό μηχανισμό της ΔΕΟΚ σε όλες τις επαρχίες της Κύπρου για να υποβάλλουν παράπονα, να καταθέτουν εισηγήσεις και να ενημερώνονται για τα καταναλωτικά τους δικαιώματα.